وزش نصب و به روز رسانی افزونه وردپرس و قالب وردپرس | نصب قالب در وردپرس
برای نصب قالب می توانید از ۲ روش استفاده کنید که در ادامه به شرح و توضیح آن ها می پردازیم.
به مسیر نمایش > پوسته ها رفته و دکمه ی افزودن را بزنید سپس در قسمت بعد افزودن پوسته ی تازه را بزنید، به قسمت Browse رفته و فایل مورد نظر خود را انتخاب کرده و نصب کنید.سپس چند لحظه بعد از نصب قالب پیام نصب شدن قالب نمایش داده یم شود که با زدن دکمه ی فعال کردن پوسته، قالب جدید شما در وردپرس راه اندازی می شود.
در روش دوم تنها کافی است به درون هاستی که وردپرس خود را داخل آن نصب کرده اید رفته و فایل فشرده ی قالب را در مسیر پوشه > WP-content ، پوشه ی themes آپلود کرده و همتن جا اکسترکت کنید.
حال همانند روش اول به مسیر پیشخوان> نمایش > پوسته ها رفته و با زدن دکمه ی فعال کردن، قالب جدید خود را در سایت وردپرسی خود راه اندازی کنید.
اگر با نصب افزونه ها و پلاگین های وردپرس آشنا نیستیدآموزش نصب قالب وردپرس و مطالعه کنید.
برای این کار کافی است به هاست خود رفته و پوشه ی themes را بزا کنید، سپس نسخه قبلی قالب را حذف کرده نسخه ی جدید را در آن جا آپلود و اکسترکت می کنیم.
نکته ای که اینجا حائز اهمیت است، این است که باید نام پوشه ی قبلی و جدید یکی باشد.
سوال رایجی که برای کاربران پیش می آید این است که با به روز رسانی قالب، آیا تغییرات ایجاد شده در قالب از بین می رود؟ باید بگوییم که نه، همه ی تغییرات سرجای خود باقی مانده و برای ظاهر سایت شما نیز مشکلی پیش نخواهد آمد.
توجه:موردی که ممکن است برای شما در حین نصب قالب پیش بیاید درخواست مشخصات FTP است که می تواندی با دادن مشخصات FTP هاست خود به راحتی ادامه ی نصب قالب خود را پیش بگیرید.
می توانید مقاله ی ما تحت عنوان “۶ روش سئو سازی در طراحی وب سایت و قالب وردپرس برای افزایش بازدید” را نیز مطالعه و بررسی کنید.
طراحی سایت در اصفهان,طراحی وب سایت در اصفهان,طراحی سایت ارزان,طراحی وب سایت ارزان,طراحی سایت و طراحی وب سایت,طراحی وب سایت و طراحی سایت,طراحی سایت واکنش گرا,طراحی سایت و قالب وردپرس,طراحی وب سایت ,طراحی سایت,طراحی قالب وردپرس,آموزش طراحی سایت
آموزش گرفتن نماد اعتماد الکترونیک
با گسترش دنیای اینترنت، همه ی کسب و کار ها در تلاش هستند تا قسمتی یا تمام خدمات خود را به صورت مجازی ارائه دهند تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه و زمان منجر به کسب درآمد بیشتر شوند. اما این سوال برای افراد پیش می آید که چگونه می توان اعتماد مشتریان را جلب کرد؟
در فروشگاه های اینترنتی به دلیل اینکه خرید و فروش به صورت مجازی صورت می گیرد و هیچ سند و مدرکی موجود نیست تا بعد از ایجاد خطا یا کلاه برداری بتوان از طریق اسناد موجود پیگیری کرد، بحث اعتماد مورد بسیار مهمی است که باید توسط فروشگاه اینترنتی نسبت به مشتریان ایجاد شود.یکی از این روش های ایجاد اعتمادکسب نماد اعتماد الکترونیکی کسب و کارهای اینترنتی است که در ادامه گرفتن این نماد را آموزش خواهیم داد.
نماد اعتماد الکترونیک یک برچسب دیجیتالی است که بر اساس ضوابط و قوانینی که تعیین شده است از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیک و زیر نظر وزرات صنعت و معدن برای سایت های فروشگاهی داده می شود.
انواع نماد اعتماد الکترونیک در طراحی سایت:
نماد اعتماد الکترونیک را می توان در سه حالت برای طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی اخذ کرد:
این نوع نماد اعتماد الکترونیک برای سرعت بخشیدن به فرایند گرفتن نماد بوده و طراحی سایت فروشگاهی با حداقل معیار های موجود مورد بررسی قرار می گیرد.(که هم اکنون بر روی سایت موجود نبوده و قابل دسترس نمی باشد.)
پس از بررسی طراحی سایت فروشگاهی ، مرکز توسعه تجارت الکترونیک این نوع سایت ها ملزم به رعایت برخی از نکات موجود در سایت کرده و پس از اعمال تغییرات مورد نیاز این برجسب برای آن ها اعطا می شود.
بررسی های صورت گرفته برای اخذ نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره دقیقا با نوع تک ستاره ی آن مشابه بوده و تنها تفاوت آن ها در نصب گواهی SSL (لایه ی سوکت های امن )بر روی سایت فروشگاهی می باشد. که لزوما برای امنیت بخشیدن هرچه بیشتر به بستر انتقال اطلاعات میان سایت و بازدیدکنندگان صورت گرفته و جنبه ی حفاظتی دارد.
بنابر گزارش های صادره از پلیس فتا ،با روی کار آمدن نماد اعتماد الکترونیک میزان کلاهبرداری های اینترنتی به صورت قابل توجهی کاهش یافته و کاربران با خیال آسوده در سایت هایی که این نماد درآن ها وجود دارد اقدام به خرید می کنند.
نکات ایمنی که قبل از خرید های اینترنتی باید به آن ها توجه کرد
• قابل کلیک بودن نماد اعتماد الکترونیک
• متاسفانه برخی از سایت ها فقط از آرم نماد اعتماد الکترونیک در طراحی سایت خود استفاده می کنند (که در صورت مشاهده و گزارش مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند) توجه داشته باشید که این نماد قابل کلیک بوده و پس از کلیک بر روی آن باید وارد سایت مرکز توسعه تجارت الکترونیک شده (با نشانی http://www.enamad.ir) و سایت های مجوز دار را از آنجا مشاهده کنید.
• همیشه قبل از پرداخت ادرس URL را در بالای سایت چک کنید. این نشانی باید متعلق به بانک بوده و آدرس اینترنتی دیگری نباشد.
• در صفحه پرداخت باز شده قبل از وارد کردن اطلاعات کد کپچا را رفرش و بارگزاری مجدد کنید.(کدی که برای تشخیص ربات ها بوده و باید عینا در کادر مربوطه کپی شوند) معمولا در صفحات فیک و تقلبی این کد ها قابل رفرش و تازه سازی نیستند.
شرکت طراحی سایت و سئو سایت، وب سیتی با آشنایی کامل به اصول ، ضوابط و قوانین مربوط به اخذ نماد الکترونیک در طراحی سایت فروشگاهی ، این کار را در سریع ترین زمان ممکن برای فروشگاه اینترنتی شما انجام داده و از این طریق نرخ تبدیل سایت (درصد تبدیل بازدیدکنندگان سایت به مشتریان) را به صورت قابل توجهی افزایش می دهد.
منتظر مقاله های آموزشی ما در آینده باشید…
webcity, webcity.ir, آموزش گرفتن نماد اعتماد الکترونیکی (enamad) در طراحی سایت, شرکت طراحی سایت و سئو سایت, گرفتن نماد اعتماد الکترونیکی (enamad), نماد اعتماد الکترونیکی کسب و کار های اینترنتی,وب سیتی
روش بک آپ گیری از هاست
گرفتن بک آپ به صورت مکرر از سایت کی از موراد بسیار مهمی است که باید همیشه رعایت شود. بک آپ به این معناست که شما یک نسخه از تمام اطلاعات سایت خود در جای دیگری ذخیره می کنید.حال شاید فکر کنید که این کار چه سودی دارد؟!
باید بگویم که در صورتی که به هر نحوی آسیبی به اطلاعات ما برسد ( حذف شدن , از بین رفتن , هک شدن , خرابکاری و … ) می توان به راحتی نسخه ی کپی شده یا همان بک آپی که قبلن از سایت تهیه کردیم را بازگردانی کنیم بدون اینکه نگرانی در مورد دوباره جمع آوری اطلاعات سایت داشته باشیم.
برای تهیه فول بک آپ از کلیه قسمت های هاست خود ابتدا از طریق مثال زیر وارد cPanel شده و سپس بر روی گزینه Backups کلیک کنید.
در صفحه جدید بر روی گزینه Download or Generate a Full Webstie Backup کلیک کنید.
در صفحه بعدی می توانید ایمیل خود را وارد کنید تا فرایند بک آپ گیری که به اتمام رسید به شما با ایمیل اطلاع داده شود و دکمه Generate Backup را کلیک کنید.
با این کار فرایند بک آپ گیری شروع می شود و پس از اتمام برای شما ایمیلی ارسال می شود که فرایند بک آپ گیری به اتمام رسیده است و فایل فشرده فول بک آپ را در مسیر home هاست شما قرار می دهد. لازم به ذکر است که زمان بک آپ گیری بر اساس حجم اطلاعات شما زمان بر است.
سپس می توانید وارد File Manager شده و در مسیر Home دایرکتوری فایل بک آپ خود را رویت نمائید. این فایل با پسوند tar.gz ذخیره می شود.
بعد از طی شدن این مراحل باید لینک مستقیم فول بک آپ را ایجاد کنید:
سطح دسترسی فایل بک آپ را به ۰۷۷۷ تغییر دهید.
سپس برای ایجاد لینک مستقیم، باید فایل به پوشه public_html یا همان www منتقل شود و می توانید با انجام عمل گرفتن و رها کردن، فایل را به یکی از این دو پوشه منتقل کنید تا بتوان لینک مستقیم را ایجاد کرد.
بعد از انتقال فول بک آپ به پوشه های ذکر شده، نام فایل فول بک آپ را به صورت کامل کپی کنید و بعد از نام دامنه خود آن را paste کنید و نمونه لینک مستقیم به صورت زیر خواهد شد.
www.domainname.com/backup-1.14.2014_16-54-54_username.tar.gz
لینک دانلود فول بک آپ شما آماده شده است و می توانید از آن استفاده کنید.
مقاله ی “۹ نکته ی امنیتی وردپرس برای جلوگیری از آسیب دیدن سایت شما” نیز می تواند میزان خطراتی که سایت شما رو تحدید می کند را به حداقل برساند.
backup, Generate Backup, webcity, webcity.ir, آموزش بک آپ گرفتن, آموزش بک آپ گیری از طریق سی پنل cpanel, آموزش بک آپ گیری از هاست- cpanel, آموزش بکاپ گیری از هاست در سی پنل, آموزش پشتیبان گیری, آموزش پشتیبان گیری از هاست, آموزش طریقه ی پشتیبان گیری (Backup) از هاست, آموزش مرحله به مرحله ی پشتیبان گیری, اموزش تصویری بک اپ گیری و رستور, بک آپ, بک آپ گیری از هاست, پشتیبان گیری از سایت, روش بک آپ گیری از هاست, روش های پشتیبان گیری, وب سیتی
تمام تلاش ماشین گردی بر ساده بودن روندهای خرید وفروش خودرو در سایت بوده است، انتخاب خودروی مورد علاقه شما در کمترین زمان از اهداف ما می باشد